Semináre

Z dôvodu rozsiahlej novelizácie legislatívy v oblasti ochrany spotrebiteľa si Vás dovoľujeme pozvať na vzdelávací seminár na tému

REKLAMÁCIE KROK ZA KROKOM

Hlavným cieľom vzdelávacieho semináru je, aby sa každý účastník oboznámil s legislatívou súvisiacou s reklamáciami s dôrazom na novinky po novelizácii zákona o ochrane spotrebiteľa. Ďalším cieľom je poukázať na najčastejšie nedostatky, za ktoré boli predávajúcim uložené pokuty 

Cieľová skupina: vzdelávací seminár je určený všetkým, ktorí predávajú tovar alebo poskytujú služby, nakupujú tovar alebo využívajú služby

Miesto a termíny konania:
 

Pripravujeme  nové termíny, o ktorých Vás budeme informovať

Taktiež pripravujeme semináre na ďalšie témy

 


Obsah a zameranie vzdelávacieho seminára:

- výklad pojmov, zmeny 
- § 18 zákona č. 250/2007 z. z. o ochrane spotrebiteľa, zmeny 
po novele
- § Občianskeho zákonníka súvisiace s vybavovaním reklamácií,
nároky spotrebiteľa, povinnosti predávajúceho
- postup pri vybavovaní reklamácií
- najčastejšie porušenia § 18
- odporúčané náležitosti reklamačného lístku, evidencia o 
reklamáciách, spôsoby jej vedenia 
- diskusia
- v prípade, ak do termínu konania semináru budú NR SR 
schválené ďalšie zmeny v legislatíve, tieto budú zahrnuté 
do programu

Účastnícky poplatok:

účastnícky poplatok bude zverejnený po vyhlásení termínu

- účastnícky poplatok je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 
Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov
- cena je uvedená vrátane 20% DPH
- účastnícky poplatok zahŕňa náklady na organizačné
zabezpečenie, občerstvenie

Prihlásenie:
V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom FB

Kontakt:
mobil: 0948 220 724
e-mail: mediacia.poradenstvo@centrum.sk
seminare@centrum.sk